Not known Details About webmehr.com

Wiki Article

من همچنان بر خواسته اولیه خود که در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرده بودم، پافشاری می کنم و چرا نگویم که بعد از این ارعاب ها و بگیر و ببندها مصرتر از پیش نیز شده ام. و وقتی می بینم فرماندهی یک نهاد نظامی – که مدارک آن نیز موجود است- در نامه ای به وزارت بهداشت و درمان دستور می دهد که تحویل کپی اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحین و مصدومین حوادث اخیر ممنوع است، و بیمارستان ها را از تحویل اسناد به مجروحان و مورد تعدی قرار گرفتگان ممنوع می کند، بیش از پیش مصر می شوم که بفهمم دلیل این تهدیدها و واهمه ها چیست؟ بر پزشکان است که بر اساس سوگند خود تمام تلاششان را برای درمان مصدومان و بیماران حتی اگر آن مصدوم، دشمن پدرشان باشد مبذول دارند.

این یک نوع تسکین روحی است که جریان راست رادیکال دارد به خودش می دهد.

شما هیاتی را تشکیل دادید تا به رخدادهای ناگوار پس از انتخابات و ظلم هایی که شده است رسیدگی شود و آقای خلفی به عنوان نماینده شما در کمیته پیگیری، به نقل از شما مدعی بود که جنابعالی گفته اید باید به شکایات و گزارش ها تا نهایت ماجرا، رسیدگی شود. اما پرسش من این است که آیا با وجود این تهدیدها و توهین ها و ارعاب ها رسیدگی به فجایع و شکنجه های پس از انتخابات ممکن خواهد بود؟ پاسخ این پرسش بر شماست اما این را بدانید که مهدی کروبی همچنان اصرار بر پیگیری حقوق مظلومان دارد، باشد که نشان داده باشد این ابزارهای نخ نما شده اگر بر کسانی نیز کارساز باشد، بر او کارساز نیست و او همچنان با قدرت و محکم در میدان ایستاده است و نمی گذارد عده ای تازه به دوران رسیده، چوب حراج بر سرمایه نظام و امام و کشوری بزنند که حاصل یک انقلاب مردمی و خون شهیدان بسیار است.

 مدیر عامل خبرگزاری ایرنا اخیرادر مطلبی انتقادی علیه سید حسن خمینی نوشته است: « سید حسن خمینی باید بداند هر چه اعتبار و حرمت دارد از جانب توجهات و هدایت های خمینی کبیر و خامنه ای عزیز است، واگرنه از حیث شرایط عمومی نظیر سوابق مبارزاتی، علم، مدیریت و امثال آن ویژگی ممتازی در ایشان سراغ نداریم تا جایگاه فعلی اش را ناشی از آنها بدانیم.»

پدر ارجمند ما و فرزند خدوم و فداکار نهضت و ملت "هاشمی رفسنجانی" کسی است که به دلیل نقش بی بدیل و ماندگار خویش در همه عرصه های انقلاب در بیش از نیم قرن اخیر، بیشترین سهم را از این حملات و اقدامات مخالف با شرع و قانون و اخلاق داشته است.

حجت الاسلام كعبی، عضو شورای نگهبان و نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان در جریان نشست اخیر این مجلس اقدام به جمع آوری امضا از برخی نمایندگان جهت عزل آیت الله دستغیب از نمایندگی استان فارس كرد.

همچنین مگذارید که دروغگویی و جعل سند چنان رایج شود که رسانه ملی کشور با تولید و پخش دوباره ی سناریوهایی نظیر سناریوی ترانه موسوی قلابی، روند حقیقت یابی را مخدوش سازد و ابهام ها و مسائلی جدید بیافریند و سنگ هایی در چاه بیاندازد که بیرون آوردن هریک از آنها همچون ماجرای ترانه موسوی از عهده صد عاقل نیز برنیاید.

امام خمینی(ره) چند روز پس از صدور این پیام تاریخی در سخنرانی مهمی در جمع اقشار مختلف مردم به تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در شهر قم با تکیه بر آموزه‌های دین اسلام به‌ویژه وصیت امیرالمؤمنین علی بن‌ابی‌طالب(ع) مبنی بر ضرورت دشمنی با ظالم و حمایت از مظلوم و با تأکید بر این که «روز قدس» یک روز جهانی است، فرمود: «روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است… روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. … روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد … و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.

صفحه اصلی ثبت شرکت تاسیس شرکت آیا می‌دانید که مهر شرکت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

باشد که آیندگان نگویند مهدی کروبی با فشار و تهدید و بزن و ببند کوتاه آمد و پا پس کشید و درخانه خزید و صدای حق خواهی اش کوتاه شد. که اگر شما ندانید، دیگران میدانند که در سابقه مهدی کروبی، نه تنها فشار و تهدید و محدودیت و محصوریت کارساز نبوده و او را در پیمودن راهی که تشخیص داده سست و لرزان نکرده ، که محکم تر نیز کرده است.

 به این صورت افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند و این گونه بیشتر از قبل شناخته می شوید.

در شرایطی که به نظر کارشناسان عملکرد قابل قبول قالیباف در شهرداری تهران طعم خوشی از اصولگرایی اصلاح طلبانه در دهان شهروندان قرار داده است اما نشانه رفتن اصولگرایان منتقد از سوی برخی تندرو ها به نظر فعالان سیاسی تبعات غیر قابل جبرانی برای نظام خواهد داشت.

To include new subsections, obtain and click the sort of articles you want to insert in the options checklist on the ideal facet on the page (exhibit me).

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا سال قبل درخواست بازنشستگی می دهد و در اواخر مرداد بازنشسته می شود. در آغازین روزهای شهریور سایت جبهه مشارکت خبر از دفن بدون نام عده ای در بهشت زهرا می دهد که ادعا می کند از کشته شدگان حوادث اخیرند.

Report this wiki page